Söndagar



Är hemskt tråkiga.

Brukade jag kunna tänka.

Men en sjundedel av livet består ju av söndagar - så varför inte bara gör det bästa av det istället för att klaga och knorra? :)
Söndagar har faktiskt sina ljusa sidor. Mysiga familjebrunchar, slappa soffstunder framför tv:n, ibland eftermiddagsmöten på kyrkan (11 möten klarar jag inte av, är alldeles för luddig i huvudet vid den tiden. Nu tänker du kanske "hur tusan kan kyrkan vara rolig? Bara en massa tanter och gubbar som sitter i bänkar och sjunger psalmer". Då svarar jag: Har du någonsin testat gå dit? För det råkar vara hur trevligt som helst!) och det är sista helgtiden innan skolan börjar. Söndagar är faktiskt ganska mysiga tycker jag!

Enjoy your sunday before monday gets here

Påtal om ingenting så är jag gryyyymt sugen på en kebabpizza just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0