Sjuk...

och hemma från skolan idag :( känner mig allmänt mosig och snorig. Jag kunde knappt sova inatt, det kändes som om sängen snurrade runt, runt... hur kan man bli yr när man ligger still?

Det känns trist att vara sjuk, man missar alltid något viktigt eller roligt i skolan då. Typ att JUST den dagen så bjöds det på kladdkaka i caféterian eller liknande. (tro mig, det har faktiskt hänt en gång).

Jag hatar att ha för mycket fritid... jag vill ständigt ha något att göra, ha något nytt pågång. Att sitta ensam hemma en hel dag, det ligger långt ner på min önskelista.
Egentligen är det väl ett fantastiskt tillfälle att göra t.ex läxor eller andra nödvändigheter. Men det känns inte heller särskilt lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0